Revolut: В извънредното положение българите плащат по-рядко онлайн, но по-големи суми
Още по темата
"Биовет" АД - Пещера
Посещенията на магазини и вериги за хранителни стоки намаляват, но потребителските разходи се увеличават. Броят на трансакциите на потребителите отчита спад, но за сметка на това обемът на отделните трансакции се увеличава. Резултатите на големите вериги като Lidl, Kaufland, "Фантастико" и Billa са сходни - всяка от компаниите е отчела спад в броя на трансакциите между 11 и 33%, но ръст при обема на отделните плащания с 33-39%.Това са основните изводи от проучването на британската финтех компания Revolut, която има повече от 200 хил. потребители в България и над 10 млн. клиенти в Европа и САЩ. Данните са базирани на поведението на българските потребители на дигиталната банка в страната през периода 1 март - 10 април 2020 г. и проследяват поведението им в контекста на коронавирус пандемията.
Целият текст е тук