Регистрация

Revolut: В извънредното положение българите плащат по-рядко онлайн, но по-големи суми

Автор: Пламена Кацарова 17 април 2020

Най-много се увеличават покупките през eMAG, Foopanda, PlayStation, показва проучване на британската финтех компания

Reuters

Още по темата "Биовет" АД - Пещера
Посещенията на магазини и вериги за хранителни стоки намаляват, но потребителските разходи се увеличават. Броят на трансакциите на потребителите отчита спад, но за сметка на това обемът на отделните трансакции се увеличава. Резултатите на големите вериги като Lidl, Kaufland, "Фантастико" и Billa са сходни - всяка от компаниите е отчела спад в броя на трансакциите между 11 и 33%, но ръст при обема на отделните плащания с 33-39%.

Това са основните изводи от проучването на британската финтех компания Revolut, която има повече от 200 хил. потребители в България и над 10 млн. клиенти в Европа и САЩ. Данните са базирани на поведението на българските потребители на дигиталната банка в страната през периода 1 март - 10 април 2020 г. и проследяват поведението им в контекста на коронавирус пандемията.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души