Познаването на потребителите и на тяхното мислене е залог за успеха на всяка пазарна стратегия.
Aкцентираме на три неща:
- жената в активна възраст, като основен пазаруващ в българското домакинството
- онлайн поведението на българските потребители
- отзивчивостта на потребителите към програмите за лоялност
Лектори са:
- Мирослава Георгиева от GFK
- Георги Янков от "Експликато"
1 18/09/2014 17:14 17:14
Aкцентираме на три неща:
- жената в активна възраст, като основен пазаруващ в българското домакинството
- онлайн поведението на българските потребители
- отзивчивостта на потребителите към програмите за лоялност
Лектори са:
- Мирослава Георгиева от GFK
- Георги Янков от "Експликато"
Пълната програмата можете да видите тук: http://www.economedia.bg/eventinfo.php?guid=235205
Ако имате въпроси към някой от лекторите, можете да ги зададете тук. Това ще помогне да направят презентациите си по-интересни и полезни за вас.