Важна ли е производителността за производителите?!?
Привет,
"Аз - човекът" съм твърдо за използването на иновации и опаковки щадящи околната среда, но "Аз - маркетологът" в близките 5 години ще използвам най-евтината опаковка, тъй като потребителита са с прогресивно намаляваща покупателна сила, което налага икономии! Тоест, за да имам рентабилен и конкурентен продукт трябва да намалявам междинното потребление. Това е суровата истина!
Но Ви приветствам за иновацията, давайте смело напред!
"Аз - човекът" съм твърдо за използването на иновации и опаковки щадящи околната среда, но "Аз - маркетологът" в близките 5 години ще използвам най-евтината опаковка, тъй като потребителита са с прогресивно намаляваща покупателна сила, което налага икономии! Тоест, за да имам рентабилен и конкурентен продукт трябва да намалявам междинното потребление. Това е суровата истина!
Но Ви приветствам за иновацията, давайте смело напред!
До коментар [#1] от "Jorata":
По-важна е сигурността и предвидимостта.
Чували ли сте, за "безопасна и лесна първа крачка"? Човек изпробва нови неща, ако са лесни, безплатни и задължително безопасни. Едно пренастройване на машините е поносимо, ама изпробването на новия доставчик и новия продукт си е рисковано. Дайте им сигурност и ще пробват. Или лесно връщане към старата опаковка, или им напълнете склада с нова опаковка за един месец напред, и им осигурете безплатна настройка за периода (със сигурност ще оплескат нещата поне десетина пъти, докато местния техник "хване цаката"...
По-важна е сигурността и предвидимостта.
Чували ли сте, за "безопасна и лесна първа крачка"? Човек изпробва нови неща, ако са лесни, безплатни и задължително безопасни. Едно пренастройване на машините е поносимо, ама изпробването на новия доставчик и новия продукт си е рисковано. Дайте им сигурност и ще пробват. Или лесно връщане към старата опаковка, или им напълнете склада с нова опаковка за един месец напред, и им осигурете безплатна настройка за периода (със сигурност ще оплескат нещата поне десетина пъти, докато местния техник "хване цаката"...
Добавяне на коментар
За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.
1 14/06/2012 14:46 14:46
ние сме един от водещите доставчици на суровини в опаковъчната индустрия. Имаме изключително добър продукт, който дава много предимства на производителите, а като допълнение спестява и разходи на ползващите го. Освен това не би трябвало да е по-скъп от стандартния. Единствената разлика е, че им анужда от леки настройки на машината.
Въпроса ми е интересува ли се българският производител от подобряване на производството си, като освен това е "по-зелен" или единствения движещ фактор е цената и ако един продукт не е по-евтин не желае да го смени, въпреки че има косвена печалба?
Защо този продукт се приема доста добре в почти всички страни(дори в Африка и бившите съветски държави), а тук много малко хора се интересуват от недиректните икономии?
Благодаря предварително на отзовалите се.