- Как се избира социална кауза? Избор на сърцето или избор на разума? Какво трябва да имаме предвид, когато избираме социалната си кауза?
Доколко социалната кауза/каузи би трябвало да са релевантни на бизнеса на компанията? Доколко отразяват ценностите на организацията/марките?
- Кое прави важно бизнесът да прави добро? Защо е важно да се инвестира в социални каузи?
- Доколко правенето на добро винаги води до успех на компаниите/марките, ангажирани в правене на добро? От какво зависи това?
- Какви са дефинициите за успеха на социалната кауза, с която сте ангажирани?
- Според глобално изследване на GfK, 63% от консуматорите на възраст 15+ години, заявяват, че закупуват само продукти и услуги, които отговарят на техните ценности, вярвания или идеали. Според вас, доколко изборите на българския потребител, отразяват неговите ценности, вярвания и/или идеали?Доколко социалните каузи подпомагат продажбите?
- Какви са социалните каузи, които "работят" в България? Кое ги прави работещи/успешни?
- Какви са тенденциите в социалните каузи? А съществува ли "мода"? От какво се диктува тя?
- Какви, според вас, са социалните каузи, които биха имали силно въздействие в/у качеството на живот на българския потребител?
Модератор:
Мирослава Георгиева, мениджър на дивизия "Потребителско изживяване", GfK България
Потвърдили участници:
Нина Владимирова, мениджър корпоративни връзки и правни въпроси, "Загорка" АД,
Нели Ангелова, бизнес мениджър "Кулинарни продукти" и "Корпоративни връзки, "Нестле България" АД,
Красимира Величкова, директор "Български дарителски форум",
Георги Мандаджиев, директор "Маркетинг", "Компас" ЕООД,
Людмил Каравасилев, ръководител "Корпоративни комуникации", "Метро кеш енд кери България" Как омниканалите на бъдещето се отразяват на веригата на доставките
Защо компаниите инвестират в социални каузи?
Някои от темите в едноименната дискусия на конференцията Retail in Detail 2015 "Умните решения" на 28 октомври
Ipsos идентифицира няколко потребителски тенденции, които ще имат ефект върху поведението на купувачите
За ролята на потребителските тестове за развитието на пазара
Case study на проекти за безконтактни плащания