Регистрация

RID 2015: Умните решения

Защо компаниите инвестират в социални каузи?

Някои от темите в едноименната дискусия на конференцията Retail in Detail 2015 "Умните решения" на 28 октомври

Автор: Регал 25 септември 2015

- Как се избира социална кауза? Избор на сърцето или избор на разума? Какво трябва да имаме предвид, когато избираме социалната си кауза?
Доколко социалната кауза/каузи би трябвало да са релевантни на бизнеса на компанията? Доколко отразяват ценностите на организацията/марките?

- Кое прави важно бизнесът да прави добро? Защо е важно да се инвестира в социални каузи?

- Доколко правенето на добро винаги води до успех на компаниите/марките, ангажирани в правене на добро? От какво зависи това?

- Какви са дефинициите за успеха на социалната кауза, с която сте ангажирани?

- Според глобално изследване на GfK, 63% от консуматорите на възраст 15+ години, заявяват, че закупуват само продукти и услуги, които отговарят на техните ценности, вярвания или идеали. Според вас, доколко изборите на българския потребител, отразяват неговите ценности, вярвания и/или идеали?Доколко социалните каузи подпомагат продажбите?

- Какви са социалните каузи, които "работят" в България? Кое ги прави работещи/успешни?

- Какви са тенденциите в социалните каузи? А съществува ли "мода"? От какво се диктува тя?

- Какви, според вас, са социалните каузи, които биха имали силно въздействие в/у качеството на живот на българския потребител?

Image and video hosting by TinyPic
 true Модератор: 
Мирослава Георгиева, мениджър на дивизия "Потребителско изживяване", GfK България

 true Потвърдили участници: 
Нина Владимирова, мениджър корпоративни връзки и правни въпроси, "Загорка" АД,
Нели Ангелова, бизнес мениджър "Кулинарни продукти" и "Корпоративни връзки, "Нестле България" АД,
Красимира Величкова, директор "Български дарителски форум",
Георги Мандаджиев, директор "Маркетинг", "Компас" ЕООД,
Людмил Каравасилев, ръководител "Корпоративни комуникации", "Метро кеш енд кери България"

 
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ipsos идентифицира няколко потребителски тенденции, които ще имат ефект върху поведението на купувачите
 
true Как омниканалите на бъдещето се отразяват на веригата на доставките

true 
За ролята на потребителските тестове за развитието на пазара

Case study на проекти за безконтактни плащания

Image and video hosting by TinyPic

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души