RID 2015: Умните решения
Защо компаниите инвестират в социални каузи?
Някои от темите в едноименната дискусия на конференцията Retail in Detail 2015 "Умните решения" на 28 октомври
- Как се избира социална кауза? Избор на сърцето или избор на разума? Какво трябва да имаме предвид, когато избираме социалната си кауза?
Доколко социалната кауза/каузи би трябвало да са релевантни на бизнеса на компанията? Доколко отразяват ценностите на организацията/марките?
- Кое прави важно бизнесът да прави добро? Защо е важно да се инвестира в социални каузи?
- Доколко правенето на добро винаги води до успех на компаниите/марките, ангажирани в правене на добро? От какво зависи това?
- Какви са дефинициите за успеха на социалната кауза, с която сте ангажирани?
- Според глобално изследване на GfK, 63% от консуматорите на възраст 15+ години, заявяват, че закупуват само продукти и услуги, които отговарят на техните ценности, вярвания или идеали. Според вас, доколко изборите на българския потребител, отразяват неговите ценности, вярвания и/или идеали?Доколко социалните каузи подпомагат продажбите?
- Какви са социалните каузи, които "работят" в България? Кое ги прави работещи/успешни?
- Какви са тенденциите в социалните каузи? А съществува ли "мода"? От какво се диктува тя?
- Какви, според вас, са социалните каузи, които биха имали силно въздействие в/у качеството на живот на българския потребител?
Модератор:
Мирослава Георгиева, мениджър на дивизия "Потребителско изживяване", GfK България
Потвърдили участници:
Нина Владимирова, мениджър корпоративни връзки и правни въпроси, "Загорка" АД,
Нели Ангелова, бизнес мениджър "Кулинарни продукти" и "Корпоративни връзки, "Нестле България" АД,
Красимира Величкова, директор "Български дарителски форум",
Георги Мандаджиев, директор "Маркетинг", "Компас" ЕООД,
Людмил Каравасилев, ръководител "Корпоративни комуникации", "Метро кеш енд кери България"