"Технополис" внедрява иновативна платформа за онлайн пазаруване



Автор: Регал 22 февруари 2016



"Технополис" стартира иновативна платформа за онлайн пазаруване, базирана на SAP Hybris, съобщиха от компанията, която я е внедрила - IBM България. Решението оптимизира услугите, които веригата предлага на клиентите си през интернет и при пазаруване на място.

Преди създаването на платформата до 30% от онлайн поръчките са оставали незавършени, което е налагало увеличаване на обажданията до центъра за обслужване на клиенти и дори намеса на мениджърски персонал за довършване на транзакциите.

Внедрената модерна платформа за електронна търговия има възможност за анализ на огромно количество данни в реално време, което значително подобрява услугите към крайните клиенти, независимо дали те се предоставят онлайн или на място.

Потребителите могат да избират как да получат поръчките, направени онлайн. Промоциите са много по-добре таргетирани към тези, които биха се заинтересували, създавайки дълготрайни връзка между компаниято и нейните клиенти – съществуващи и потенциални.

След внедряването на решението ефективността на онлайн търговията се увеличава със 70%, а броят на онлайн поръчките почти се удвоява. Маркетинговият отдел на "Технополис" започва да отговаря в реално време на търсенето на пазара. Персонализираните маркетингови кампании, които по-рано са отнемали от три до пет дни за създаване и прилагане, сега се планират в рамките на един час и всички поръчки се завършват в срок. С премахването на техническите трудности при онлайн поръчките обажданията до центъра за обслужване на клиенти са намалели наполовина.

"Търговците днес са изправени пред много по-сложни предизвикателства, сред които са по-взискателните потребители, които са и все по-информирани", казва Майкъл Пайер, генерален мениджър на IBM за Югоизточна Европа.