С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"Технополис" внедрява иновативна платформа за онлайн пазаруване

Автор: Регал 22 февруари 2016 , 1 коментар
Решението е повишило ефективността на електронната търговия със 70%, а броят на онлайн поръчките почти се е удвоил

Фотограф: Надежда Чипева

"Технополис" стартира иновативна платформа за онлайн пазаруване, базирана на SAP Hybris, съобщиха от компанията, която я е внедрила - IBM България. Решението оптимизира услугите, които веригата предлага на клиентите си през интернет и при пазаруване на място.

Преди създаването на платформата до 30% от онлайн поръчките са оставали незавършени, което е налагало увеличаване на обажданията до центъра за обслужване на клиенти и дори намеса на мениджърски персонал за довършване на транзакциите.

Внедрената модерна платформа за електронна търговия има възможност за анализ на огромно количество данни в реално време, което значително подобрява услугите към крайните клиенти, независимо дали те се предоставят онлайн или на място.

Потребителите могат да избират как да получат поръчките, направени онлайн. Промоциите са много по-добре таргетирани към тези, които биха се заинтересували, създавайки дълготрайни връзка между компаниято и нейните клиенти – съществуващи и потенциални.

След внедряването на решението ефективността на онлайн търговията се увеличава със 70%, а броят на онлайн поръчките почти се удвоява. Маркетинговият отдел на "Технополис" започва да отговаря в реално време на търсенето на пазара. Персонализираните маркетингови кампании, които по-рано са отнемали от три до пет дни за създаване и прилагане, сега се планират в рамките на един час и всички поръчки се завършват в срок. С премахването на техническите трудности при онлайн поръчките обажданията до центъра за обслужване на клиенти са намалели наполовина.

"Търговците днес са изправени пред много по-сложни предизвикателства, сред които са по-взискателните потребители, които са и все по-информирани", казва Майкъл Пайер, генерален мениджър на IBM за Югоизточна Европа.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
"Лидл България" финансира със 170 хил. лв. 23 проекта на граждански организации В четвъртото издание на "Ти и Lidl за по-добър живот" са кандидатствали 139 предложения