Динамичното развитие на омни каналите влияе на продажбите на потребителските стоки и търговията на дребно.
Компаниите обаче не са уверени в способността си да осъществяват процеса и да управляват маржините на печалба.
Веригата на доставки е най-големият генератор на разходи и предстои да играе решаваща роля за рентабилността на компаниите.
За компаниите това означава бърза промяна на организацията на веригите на доставките и преструктуриране на цялостния процес.
Танос Маврос, съдружник бизнес консултации в Ernst&Young
Защо компаниите инвестират в социалните каузи?
Как омниканалите на бъдещето се отразяват на веригата на доставки
Ipsos идентифицира няколко потребителски тенденции, които ще имат ефект върху поведението на купувачите
За ролята на потребителските тестове за развитието на пазара
Case study на проекти за безконтактни плащания