Гуидо Адриансенс има диплома по клинична химия и магистърска степен по биомедицински науки. След кратка кариера във фармацевтичната индустрия и сферата на лабораторните изследвания на хранителни продукти, той се ориентира към света на потребителите. Работил е дълги години за белгийски, испански, италиански и португалски организации на потребителите в областта на здравеопазването, околната среда и тестването на продукти.
От 1999 г. Гуидо Адриансенс е главен изпълнителен директор на на Международната организация за потребителски изследвания и тестове (ICRT - International Consumer Research and Testing), базирана в Лондон и Брюксел. Той е също директор и ковчежник на Euro NCAP (mрограма за оценка и тестване на нови автомобили) от 2001 г. Съосновател е на Latin NCAP (вариант на същата програма за тестване на автомобили за региона на Латинска Америка) и доверено лице на Global NCAP.
Сравнителните продуктови тестове
Георги Сердаров, управляващ директор на Rezzo.bg
Ваня Манова, мениджър "Връзки с клиенти" в MasterCard
Ева Вучева, изпълнителен директор Fashion Days Group
Огнян Попов, управител на broshura.bg
Гуидо Адриансенс, главен изпълнителен директор на Международната организация за потребителски изследвания и тестове
За ролята на потребителските тестове за развитието на пазара