Джулиан има над 18 години опит в сферата на интерфейса на индустриалния дизайн и дизайн стратегиите за водещи компании в САЩ и Европа. Била е част от основния дизайнерски екип, създал самолета 787 Dreamliner, по време на работата си за Teague/Boeing. Специализира в подпомагането на
клиентите да създават прекрасни "потребителски пътувания" с добавена стойност както за клиентите, така и за бизнесите.
Като директор "Проучвания и стратегии" Джулиан е ръководила клиенто-центрични проекти за различни клиенти в много сфери, сред които банки, телекомуникации, здравеопазване и авиация.
Бъдещето на ритейла
Джулиан Тръмър, директор проучвания & стратегии, Mormedi
Размисли и прозрения за бъдещето на търговията на дребно, базирани на три тримера от сферите на банките, модата и храните, подсказващи какво ще бъде потребителското преживяване в omnichannel бъдещето.
Рене Зулегер, Бранд & продуктов мениджър на Toshiba Global Commerce Solutions за района на централна и източна Европа