С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Майкъл Джордан осъди верига супермаркети за 8.9 млн. долара

Автор: Дневник 25 август 2015 , 2 коментара
Толкова ще трябва да плати верига супермаркети за хранителни стоки за неразрешено от звездата използване на името му за реклама на стек.

Фотограф: Reuters

Използването на името на баскетболната легенда Майкъл Джордан струва пари и стойността е 8.9 милиона долара, реши федерален съд в Чикаго, съобщава dnevnik.bg.

Толкова ще трябва да плати верига супермаркети за хранителни стоки за неразрешено от звездата използване на името му за реклама на стек. Сумата е близо до 10-те милиона долара, които адвокатът на Джордан обяви като стойност за предоставяне на правата върху името му.

"Свикнал съм да играя на друг терен. Но решението днес показва, че съм готов да защитавам името си... Това е моето име и аз работих здраво за него... Няма да го предоставя на някого просто ей така", заяви видимо доволният шесткратен шампион на НБА с "Чикаго булс". 

Джордан добави, че въпросът не е бил в парите, а в принципите и че ще предостави сумата за благотворителни каузи в Чикаго.

Историята датира от 2009 г., когато Dominick's публикува в списание "Спортс илюстрейтид" реклама с поздравление за Джордан за приемането му в Залата на славата. В същата реклама публикува и ваучер за отстъпка от 2 долара над снимка със стек.

Решението на съда идва като поредния удар за собственика на Dominick's - Safeway. Той купи веригата супермаркети през 1998 г. за 1.2 милиарда долара, но затвори всички обекти до края на 2013 г.

Освен това се оказа, че рекламата е имала нулев ефект, тъй като читателите на списанието са се въздържали да късат страницата на списанието. Според данните по делото само двама души са използвали въпросните ваучери в магазините.

Още

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Рекордно силен сезон за топ 5 веригите "направи си сам" Инфлацията и бумът при жилищата вдигат с двуцифрени проценти оборотите, като очакванията за 2023 г. също са оптимистични