Събития

Семинар "Как да работим с дискаунтъри" и на 20 март

Регал 08 март 2010, 12:55

Семинарът "Как да работим с дискаунтъри" на сп. "Регал" ще има и второ издание - на 20 март (събота).

То ще се проведе при същата програма, със същите лектори и на същото място, както и изданието на 19 март. Причината да го направим е, че броят на записалите се за практическия семинар в петък (19 февруари) надхвърли очакванията, а и преценката, че работата в по-малки групи би била по-полезна.

Лектори са проф. д-р Берн Халиер EHI Retail Institute и Фридрих Граф, F.J.G Consulting & Interim Management.

"КАК ДА РАБОТИМ С ДИСКАУНТЪРИ"
Еднодневен практически семинар на сп. "Регал" за производители

Дата: 19 март, 20 март 2010 г.
Свободни места има само за 20 март!!!
Място: зала Comodo, ул. "Иван Вазов" 16, София

Лектори:

проф. д-р Берн Халиер, EHI Retail Institute

Фридрих Граф, F.J.G. Consulting & Interim Management

Програмa:

9-10 часа - Презентация

1. Германските дискаунтъри – цифри и факти

2. Стратегии и характеристики на дискаунтърите

* Асортимент и асортиментни стратегии

* Промоция и реклама

* Маркови продукти и собствени марки на веригата (Private Labels)

* Пакетажи и презентация

10.00-10.20 часа - Кафе-пауза

10.20-12.00 часа - Семинар

3. Отношения на продавача

3a Подготовка за преговорите за започване на работа с дискаунт верига
(клиент)

* Анализи на общия пазар и на съответните конкуренти

* Анализ на клиента: продуктови категории/структура на
асортимента/структура на цените

* Разработване на стратегия за започване на бизнес с нов клиент,
продукти/продуктови групи, качество, цена

* Как да оферираме тези продукти: мостри на оригинала, описание на
продукта, снимки, предложения за опаковка, предложения за
мърчандайзинг

* Ценова оферта - със или без отстъпки, бонуси и пр.

* Как да намерим точния човек за контакт. Организация/структура на
клиента, процес на вземане на решение в компанията.

12.00-13.15 часа - Почивка за обяд

13.15-15.00 часа - Семинар
3b Собствените марки на веригата (Private Label) – за и против

* Нива на разходите и на продажните цени на собствените марки на
веригата (PL) спрямо марковите продукти/марките на производителя

* Стратегическо офериране на марка и на Private Label на един и
същ клиент. Рискове и как да се справим с тях.

* Балансът между цената и качеството, как да определим границите

3c Преговори

* Рамкови договори, срокове и условия, годишни споразумения

* Кои са най-важните точки

* Техники и подводни камъни

* "Реалната" цена на листването и как да я изчислим

* Допълнителни срокове и договорки: промоционални такси, отстъпки
за стоки в промоция, работа с промоционални активности и
излишните стокови наличности, такси за отстъпка в цената и др.

* Промени в сроковете и условията/ценови отстъпки без съгласието
на доставчика

* Електронни фактури (EDI), Логистика

15.00-15.20 Кафе пауза

15.20-17.00 - Семинар
3d Как да процедираме с ценовото сравнение между различните клиенти

* Договорната клауза "не предоставяй по-добра цена на конкурента"

* Натиск от страна на клиента заради ценово намаление на конкурент

* Глобите в този контекст – да или не

Финална дискусия и обратна връзка

Семинарът ще e с превод от немски на български.

Цена: 190 лв. с ДДС

Такса участие в семинара може да платите онлайн
с наложен платеж, по банков път или на място на ул. "Иван Вазов" 16. За подробности за начина на плащане,
моля, пишете на [email protected]или се обадете на тел. 02/ 93 76 349.


Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK