Регистрация

Завръщане в бъдещето

Динамика в потреблението и в профила на потребителите през последните 10 г. Предизвикателствата на бъдещето

Автор: Мирослава Георгиева, Весела Калчишкова, GfK България 22 октомври 2015

Автор: Архив

Фотограф: Архив

Как се е променил профилът на потребителите в последните 10 години?

Какви са били макроикономическите тенденции през този дълъг период и какви са очакванията за близкото бъдеще?

Нарастанала ли е покупателната способност на българските домакинства и как се е променила структурата на разходите им от 2005 г. до сега?

Как се е променила важността на търговските канали?

Как са се развили основните категории в FMCG в последните 10 години?

Какви са основните промени в критериите за избор на магазин за пазаруване?

Как навлизат интернет и мобилните технологии в FMCG пазара?

Достигна ли българският пазар степента на насищане на развитите икономики, където генерирането на ръст е изключително трудно?

Кои са основните принципи, които да следвате по пътя на развитието?

Това са само част от темите и въпросите, които ще чуете в лекцията на GfK България на конференцията Retail in Detail 2015.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазарът на кафе в България расте и през 2023 г. Ръстът е 12% и е резултат от вдигането на цената с 16%. Най-значим дял в продажбите има мляното кафе
Свежите витрини на "Кауфланд България" получиха сертификат за качество от TUV Austria От веригата отчитат покачващ се интерес към продуктите на щандовете, на които се предлагат над 400 пресни артикула