Завръщане в бъдещето
Динамика в потреблението и в профила на потребителите през последните 10 г. Предизвикателствата на бъдещето

Автор: Архив

Фотограф: Архив
Какви са били макроикономическите тенденции през този дълъг период и какви са очакванията за близкото бъдеще?
Нарастанала ли е покупателната способност на българските домакинства и как се е променила структурата на разходите им от 2005 г. до сега?
Как се е променила важността на търговските канали?
Как са се развили основните категории в FMCG в последните 10 години?
Какви са основните промени в критериите за избор на магазин за пазаруване?
Как навлизат интернет и мобилните технологии в FMCG пазара?
Достигна ли българският пазар степента на насищане на развитите икономики, където генерирането на ръст е изключително трудно?
Кои са основните принципи, които да следвате по пътя на развитието?
Това са само част от темите и въпросите, които ще чуете в лекцията на GfK България на конференцията Retail in Detail 2015.