С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Завръщане в бъдещето

Динамика в потреблението и в профила на потребителите през последните 10 г. Предизвикателствата на бъдещето

Автор: Мирослава Георгиева, Весела Калчишкова, GfK България 22 октомври 2015

Автор: Архив

Фотограф: Архив

Как се е променил профилът на потребителите в последните 10 години?

Какви са били макроикономическите тенденции през този дълъг период и какви са очакванията за близкото бъдеще?

Нарастанала ли е покупателната способност на българските домакинства и как се е променила структурата на разходите им от 2005 г. до сега?

Как се е променила важността на търговските канали?

Как са се развили основните категории в FMCG в последните 10 години?

Какви са основните промени в критериите за избор на магазин за пазаруване?

Как навлизат интернет и мобилните технологии в FMCG пазара?

Достигна ли българският пазар степента на насищане на развитите икономики, където генерирането на ръст е изключително трудно?

Кои са основните принципи, които да следвате по пътя на развитието?

Това са само част от темите и въпросите, които ще чуете в лекцията на GfK България на конференцията Retail in Detail 2015.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Рекордно силен сезон за топ 5 веригите "направи си сам" Инфлацията и бумът при жилищата вдигат с двуцифрени проценти оборотите, като очакванията за 2023 г. също са оптимистични