Регистрация

Юлия Златанова, специалист корпоративни комуникации в Avon България

Автор: Регал 19 октомври 2015

Юлия Златанова отговаря за изграждането и поддържането на корпоративната и CSR стратегия у нас на Avon – компанията, която вече близо 130 години вдъхва на жените сила и увереност да преследват своето щастие, успех и признание във всяка една своя лична и обществена роля.

Основна част от работата на Юлия включва управлението на двата основни CSR проекта, които Компанията за жени реализира у нас – кампаниите "От любов към живота - Avon срещу рака на гърдата" и "Говори открито срещу домашното насилие". И двете каузи са силно разпознаваеми у нас и са носители на множество международни и местни отличия, сред които най-добра кампания в света от Global SABRE Awards 2015 и SABRE Аwards EMEA 2015 за "Говори открито", "Маркетинг, свързан с кауза" – с която са награждавани и двете кампании, "Най-добра благотворителна кампания", "Най-прозрачна благотворителна кампания", "Иновативна кампания" и още над 15 награди, спечелени с "От любов към живота".

Юлия се присъединява към компанията през 2014 година като специалист PR и реклама за България, Албания и Македония и ръководи множество проекти, свързани с корпоративни и бранд комуникации.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души