Регистрация

Даниела Узунова, и.д. директор за страната на "Данон България"

Автор: Регал 12 октомври 2015

Даниела Узунова има над 13 години опит в бизнеса с бързооборотни стоки. Професионалната й кариера започва в "Нестле България", а през 2007 г. се присъединява към "Данон България".

От 8 години заема различни позиции в "Данон България", като по-голямата част от опита й преминава в отдел "Маркетинг". Като маркетинг мениджър на компанията, името на Даниела Узунова е свързано с успешното развиване на брандовете "Активиа", "Данонино", "На баба", както и с налагането на редица новаторски за българския пазар марки и продукти - "Данон за мен", ДЗП, "Данон Фантазия". Поетапно Даниела членува и в редица професионални организации в България: УС на БАР, Етична комисия към НСС, УС на КППДТА (Комитет на потребителите на пийпълметрични данни за телевизионна аудитория).

От октомври 2014 г. Даниела Узунова е национален мениджър "Ключови клиенти" и мениджър "Търговски маркетинг" в "Данон България".

Понастоящем е и изпълняващ длъжността директор за страната.

Image and video hosting by TinyPic

 true  Прекалихме ли с промоциите?

 
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души