Регистрация

Весела Калчишкова, Национален мениджър "Домакински Панел", ГфК България

Автор: Регал 29 септември 2015

Фотограф: Архив

Весела Калчишкова има осемнадесет годишен опит в областта на мениджмънта и маркетинга. Притежава практически опит в агенции за маркетингови проучвания, рекламни агенции, както и в Бранд мениджмънта и Маркетинг мениджмънта на водещи български и мултинационални компании.

Носител е на титлата Бранд мениджър на годината за 2004г

От 2015 година заема позицията Client Service Director, Consumer Panel в GfK България - институт за пазарни проучвания, предлагащ на своите клиенти пълен набор от маркетингови и социологически инструменти. Весела консултира водещи производители от бизнеса с хранителни и нехранителни бързооборотни стоки на базата на анализи за потреблението на домакинствата в България и по-специално изследвания на потребителското поведение, за динамиката в развитието на марките, техния потенциал, позициониране в различните търговски вериги, региони и социодемографски групи, и други.

Притежава магистърска степен в специалност "Маркетинг и Мениджмънт" от УНСС София.

Image and video hosting by TinyPic

 true Завръщане в бъдещето
Динамика в потреблението и в профила на потребителите през последните 10 г. Предизвикателствата на бъдещето.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

true  Маркус Рюбзам, старши вицепрезидент, Strategy & Solutions, SAP CEC hybris Software, компания на SAP
 
true Нина Денисова, мениджър качествени изследвания, "Ипсос България"
 
true  Джейми Морено, главен изпълнителен директор, Mormedi
 
true  Джулиан Тръмър, директор проучвания & стратегии, Mormedi

Image and video hosting by TinyPic

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазарът на кафе в България расте и през 2023 г. Ръстът е 12% и е резултат от вдигането на цената с 16%. Най-значим дял в продажбите има мляното кафе
Свежите витрини на "Кауфланд България" получиха сертификат за качество от TUV Austria От веригата отчитат покачващ се интерес към продуктите на щандовете, на които се предлагат над 400 пресни артикула