Регистрация

Весела Калчишкова, Национален мениджър "Домакински Панел", ГфК България

Автор: Регал 29 септември 2015

Фотограф: Архив

Весела Калчишкова има осемнадесет годишен опит в областта на мениджмънта и маркетинга. Притежава практически опит в агенции за маркетингови проучвания, рекламни агенции, както и в Бранд мениджмънта и Маркетинг мениджмънта на водещи български и мултинационални компании.

Носител е на титлата Бранд мениджър на годината за 2004г

От 2015 година заема позицията Client Service Director, Consumer Panel в GfK България - институт за пазарни проучвания, предлагащ на своите клиенти пълен набор от маркетингови и социологически инструменти. Весела консултира водещи производители от бизнеса с хранителни и нехранителни бързооборотни стоки на базата на анализи за потреблението на домакинствата в България и по-специално изследвания на потребителското поведение, за динамиката в развитието на марките, техния потенциал, позициониране в различните търговски вериги, региони и социодемографски групи, и други.

Притежава магистърска степен в специалност "Маркетинг и Мениджмънт" от УНСС София.

Image and video hosting by TinyPic

 true Завръщане в бъдещето
Динамика в потреблението и в профила на потребителите през последните 10 г. Предизвикателствата на бъдещето.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

true  Маркус Рюбзам, старши вицепрезидент, Strategy & Solutions, SAP CEC hybris Software, компания на SAP
 
true Нина Денисова, мениджър качествени изследвания, "Ипсос България"
 
true  Джейми Морено, главен изпълнителен директор, Mormedi
 
true  Джулиан Тръмър, директор проучвания & стратегии, Mormedi

Image and video hosting by TinyPic

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души