Регистрация

RID 2015: Умните решения

Как омниканалите на бъдещето се отразяват на веригата на доставки

Автор: Танос Маврос, съдружник бизнес консултации в EY 28 септември 2015

Фотограф: free-stock-illustration.com

Динамичното развитие на омни каналите влияе на продажбите на потребителските стоки и търговията на дребно.

Компаниите обаче не са уверени в способността си да осъществяват процеса и да управляват маржините на печалба.

Веригата на доставки е най-големият генератор на разходи и предстои да играе решаваща роля за рентабилността на компаниите.

За компаниите това означава бърза промяна на организацията на веригите на доставките и преструктуриране на цялостния процес.

Image and video hosting by TinyPic

 true Танос Маврос, съдружник бизнес консултации в Ernst&Young

 
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ipsos идентифицира няколко потребителски тенденции, които ще имат ефект върху поведението на купувачите
 
true Защо компаниите инвестират в социалните каузи?

true 
За ролята на потребителските тестове за развитието на пазара

Case study на проекти за безконтактни плащания

Image and video hosting by TinyPic

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души