RID 2015: Умните решения
I-want-to моментите в дигиталния маркетинг
Някои от темите в едноименната дискусия на конференцията Retail in Detail 2015 "Умните решения" на 28 октомври
- Кога за пръв път открихте i-want-to-moment във вашия бизнес? Макар и не формулирано като микро моменти в концепцията Google – кога за пръв път ги използвахте и как?
- Дайте пример(и) как вие сте използвали тези микромоменти, и как това е различно от традиционния подход на комуникация и таргетиране. Как надградихте използването на тези микромоменти?
- Как могат да бъдат създадени пътеки и triggers (ясни стартови точки) за тези пътеки, за да бъдат идентифицирани и управлявани тези моменти?
- Кои са най-критичните микро моменти във вашия бизнес и работа? Как ги управлявате?
- Има ли моменти, които все още не успявате да уловите или управлявате оптимално и защо? Или които е неефикасно да управлявате? Има ли технологични или бюджетни ограничения за използването на тези микромоменти? Как може да сме сигурни, че ги управляваме правилно?
- Как виждате бъдещето на тези микро моменти? Очаквате да станат още по-детайлни, или обратно – да могат да бъдат обобщени в четирите оснони области, формулирани от Google?
Модератор:
Мария Михайлова, маркетинг мениджър "Икономедиа"
Потвърдили участници:
Георги Сердаров, мениджър на Rezzo.bg
Огнян Попов, управител на broshura.bg и др.
Райна Парушева, изълнителен директор "Арс трейд" (център за дома "Лабиринт")
Георги Малчев, мениджър дигитален маркетинг в Мтел