Регистрация

RID 2015: Умните решения

Гуидо Адриансенс, главен изпълнителен директор на Международната организация за потребителски изследвания и тестове

Автор: Регал 16 септември 2015

Гуидо Адриансенс има диплома по клинична химия и магистърска степен по биомедицински науки. След кратка кариера във фармацевтичната индустрия и сферата на лабораторните изследвания на хранителни продукти, той се ориентира към света на потребителите. Работил е дълги години за белгийски, испански, италиански и португалски организации на потребителите в областта на здравеопазването, околната среда и тестването на продукти.

От 1999 г. Гуидо Адриансенс е главен изпълнителен директор на на Международната организация за потребителски изследвания и тестове (ICRT - International Consumer Research and Testing), базирана в Лондон и Брюксел. Той е също директор и ковчежник на Euro NCAP (mрограма за оценка и тестване на нови автомобили) от 2001 г. Съосновател е на Latin NCAP (вариант на същата програма за тестване на автомобили за региона на Латинска Америка) и доверено лице на Global NCAP.

Image and video hosting by TinyPic

 true Сравнителните продуктови тестове
За ролята на потребителските тестове за развитието на пазара


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

true Георги Сердаров, управляващ директор на Rezzo.bg
 
true  Ваня Манова, мениджър "Връзки с клиенти" в MasterCard
 
true  Ева Вучева, изпълнителен директор Fashion Days Group

true  Огнян Попов, управител на broshura.bg

Image and video hosting by TinyPic
 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души