RID 2015: Умните решения
Ваня Манова, мениджър "Връзки с клиенти" в MasterCard
Автор: Регал
14 септември 2015
Фотограф: Архив
Ваня Манова е мениджър "Връзки с клиенти" в MasterCard и отговаря за клиентското портфолио в България, както и за реализацията на стратегическите планове на пазара. Ваня започва да работи в MasterCard през 2008 г. Преди това натрупва дълъг опит в сектора на финансовите услуги в картовия отдел на банка "Росексим" и ДЗИ Банк, а преди това в ИТ отдела на Българо-руската инвестиционна банка.
Ваня има магистърска степен по "Компютърни науки и информационни технологии" от Техническия университет в София. Говори свободно английски и руски език.

Платежни решения за микро, малък и среден бизнес


Маркус Рюбзам, старши вицепрезидент, Strategy & Solutions, SAP CEC hybris Software, компания на SAP
Ева Вучева, изпълнителен директор Fashion Days Group
Рене Зулегер, Бранд & продуктов мениджър на Toshiba Global Commerce Solutions за района на централна и източна Европа
Христо Петров, директор на дирекция "Търговия и маркетинг " на "Кауфланд България"
