RID 2015: Умните решения
Прекалихме ли с промоциите?
Дискусия на Retail in Detail 2015 на 28 октомври

На дискусията, част от програмата на Retail in Detail 2015, ще говорим за промоциите. Конкретно ще се спрем на следните точки:
- Какъв е опитът на участниците с различни промоционални активности?
- Как те реагират на промоции, провеждани от конкурентите?
- Специфики на мърчандайзинга при промоции
- Как промоциите повлияват представянето на марката?
- Как краткосрочно и дългосрочно се отразяват на компанията и категорията?
- Кой как измерва ефективността на промоциите?
- Има ли диференциран подход към промоциите - според марките, сегментите, търговските канали и търговските обекти?
- Какви са очакваните тенденции в развитието на промоциите на българския пазар и във влиянието им върху бизнеса и върху поведението на потребителите?
- Коя тенденция ще преобладава - ще нарастне ценовата ориентираност на купувачите или, опитали по-качествени марки на промоция, те ще продължат да търсят по-високото качество, дори и на по-висока цена?
Участници в дискусията
Станя Георгиева
Маркетинг мениджър "Потребителски продукти", L'Oreal България Даниела Узунова
и.д. директор за страната на "Данон България"