С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

RID 2015: Умните решения

Прекалихме ли с промоциите?

Дискусия на Retail in Detail 2015 на 28 октомври

Автор: Регал 10 септември 2015

На дискусията, част от програмата на Retail in Detail 2015, ще говорим за промоциите. Конкретно ще се спрем на следните точки:

- Какъв е опитът на участниците с различни промоционални активности?

- Как те реагират на промоции, провеждани от конкурентите?

- Специфики на мърчандайзинга при промоции

- Как промоциите повлияват представянето на марката?

- Как краткосрочно и дългосрочно се отразяват на компанията и категорията?

- Кой как измерва ефективността на промоциите?

- Има ли диференциран подход към промоциите - според марките, сегментите, търговските канали и търговските обекти?

- Какви са очакваните тенденции в развитието на промоциите на българския пазар и във влиянието им върху бизнеса и върху поведението на потребителите?

- Коя тенденция ще преобладава - ще нарастне ценовата ориентираност на купувачите или, опитали по-качествени марки на промоция, те ще продължат да търсят по-високото качество, дори и на по-висока цена?

Участници в дискусията



Десислава Желева  

Директор изследователско направление в GfK Bulgaria

Модератор

Христо Петров

Директор на дирекция "Търговия и маркетинг " на "Кауфланд България"
 
Кирил Хаджидинев

Маркетинг директор на "Белла"




Станя Георгиева
 
Маркетинг мениджър "Потребителски продукти", L'Oreal България
Даниела Узунова
 
и.д. директор за страната на "Данон България"



Image and video hosting by TinyPic

                                               

Image and video hosting by TinyPic
 

           
 
                                                     Image and video hosting by TinyPic

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Рекордно силен сезон за топ 5 веригите "направи си сам" Инфлацията и бумът при жилищата вдигат с двуцифрени проценти оборотите, като очакванията за 2023 г. също са оптимистични