Регистрация

RID 2015: Умните решения

Десислава Желева, директор изследователско направление в GfK Bulgaria

Автор: Регал 09 септември 2015

Фотограф: Архив

Десислава Желева е завършила "Икономическа социология" в УНСС, София и после "Право" във Великотърновски Университет.

Има 16 години опит в маркетинговите изследвания.

Работила е по тестване и въвеждане на нови продукти и услуги на пазара, ценови изследвания, сегментационни изследвания, изследвания, свързани с потреблението и отношението към различни категории продукти, изследвания, свързани с позиционирането и препозиционираните на марки.

В GfK Bulgaria е на позиция "Директор изследователско направление".

Image and video hosting by TinyPic

 true  Прекалихме ли с промоциите?
 
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

 
 
 

Image and video hosting by TinyPic


Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазарът на кафе в България расте и през 2023 г. Ръстът е 12% и е резултат от вдигането на цената с 16%. Най-значим дял в продажбите има мляното кафе
Свежите витрини на "Кауфланд България" получиха сертификат за качество от TUV Austria От веригата отчитат покачващ се интерес към продуктите на щандовете, на които се предлагат над 400 пресни артикула