Регистрация

RID 2015: Умните решения

Десислава Желева, директор изследователско направление в GfK Bulgaria

Автор: Регал 09 септември 2015

Фотограф: Архив

Десислава Желева е завършила "Икономическа социология" в УНСС, София и после "Право" във Великотърновски Университет.

Има 16 години опит в маркетинговите изследвания.

Работила е по тестване и въвеждане на нови продукти и услуги на пазара, ценови изследвания, сегментационни изследвания, изследвания, свързани с потреблението и отношението към различни категории продукти, изследвания, свързани с позиционирането и препозиционираните на марки.

В GfK Bulgaria е на позиция "Директор изследователско направление".

Image and video hosting by TinyPic

 true  Прекалихме ли с промоциите?
 
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

 
 
 

Image and video hosting by TinyPic


Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
На чаша (безалкохолна) бира Категорията на безалкохолната бира расте бързо, като достига 8% от европейския и над 1.5% от българския пазар
Веригата Minimart планира да има 300 магазина в България до края на годината В София те вече са 100, а крайната цел в бъдеще е 500 обекта и оборот от 300-400 млн. лв.