С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

RID 2015: Умните решения

Христо Петров, директор на дирекция "Търговия и маркетинг " на "Кауфланд България"

Автор: Регал 09 септември 2015

Автор: Архив

Христо Петров ечлен на Управителния съвет и директор на дирекция "Търговия и маркетинг " на "Кауфланд България" от 2004 г.

Завършил е УНСС-София, специалност МИО.

Работил е като Асортимент мениджър "Месо и месни продукти" в METRO Cash &Cary България в периода 1998 - 2001 г. и ръководител дивизия "Пресни храни" - в периода 2001-2004 г.

Image and video hosting by TinyPic

 true  Прекалихме ли с промоциите?
 
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

 
 
 

Image and video hosting by TinyPic


Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Стоян Попов, "Спорт вижън": Делът ни ще надхвърли 35% от пазар за 250 млн. лв. Регионалният мениджър на веригата в България пред "Капитал"