Нели Ангелова, бизнес мениджър "Кулинарни продукти" и "Корпоративни връзки", "Нестле България"
През декември 2006 г. Нели е изпратена на мисия в Nestlé Adriatic като бранд мениджър на MAGGI и THOMY в Кулинарния бизнес в региона, базирана в Загреб.
Международният й опит помага за развитие в професионалната й кариера и през 2008 г. се връща в "Нестле България" като старши мениджър "Кулинарни продукти". Преминава през няколко маркетингови позиции и през 2010 г. поема ръководната позиция на кулинарния бизнес на "Нестле" като бизнес мениджър.
Заради богатия й бизнес опит, както и този в ръководството на корпоративни събития, от 2014 г. на Нели беше поверена и позицията на мениджър "Корпоративни връзки".
Защо компаниите инвестират в социални каузи?
Рене Зулегер, Бранд & продуктов мениджър на Toshiba Global Commerce Solutions за района на централна и източна Европа