Пазар за над 150 милиона лева
Автор: Мара Георгиева
28 август 2020
носно, сухо, повече за котки, от зоомагазини и все по-луксозно. Това е описанието на пазара на "храни за домашни любимци" в страната. А общата добра новина за компаниите в сектора е, че той расте двуцифрено през последните години. И е устойчив на кризи - дори в рецесия няма как да се спре изхранването на домашното куче или котка. А в България потенциалът за производителите и търговците е голям, ако се гледа потреблението в Западна Европа.
Нагоре, нагоре
Данни на Nielsen за юни 2019 - май 2020 г. показват, че продажбите на храни за домашни любимци в България са приблизително 145 млн. лв. Закупените количества са близо 35 хил. тона, съобщи за "Капитал" Биляна Скаро, бранд мениджър "Грижа за домашни любимци и храни" в Mars за България, Сърбия, Северна Македония, Албания, Косово и Черна гора.
Целият текст е на сайта на "Капитал"