Регистрация
  • Начало
  • Новини
  • Свят
  • Руски министър предложи да се лансира търговската марка "Чебурашка" в отговор на Pokemon GO

Руски министър предложи да се лансира търговската марка "Чебурашка" в отговор на Pokemon GO

Автор: Регал 20 юли 2016
Министърът на икономическото развитие на Русия Алексей Улюкаев отбеляза, че му е по-известна японската разработка "Тамагочи"

Фотограф: В© Sam Mircovich / Reuters

Министърът на икономическото развитие на Русия Алексей Улюкаев, който е на работно посещение в Япония, предложи да се лансира брендът "Чебурашка" в отговор на масовото увлечение по играта Pokemon GO, разработена от японската компания Nintendo, предаде ТАСС, цитиранa от БТА.

Казаха ми, че тук, в Япония, Чебурашка е много популярен. Значи трябва да го лансираме. Действително това е сериозно нещо - лансирането на наши търговски марки би било добре. Но аз не съм по покемоните, каза Улюкаев пред журналисти, отговаряйки на въпрос не си ли струва руските компании да измислят свой покемон.

Улюкаев отбеляза, че му е по-известна японската разработка "Тамагочи", защото неговите деца имат такава игра, а с Pokemon GO министърът е запознат в по-малка степен.

По-рано генералният директор на Руския експортен център Пьотър Фрадков съобщи, че руската износна продукция, продавана чрез интернет канали, трябва да има единен разпознаваем бранд в чужбина. Според Фрадков определени потребителски стоки трябва да имат имиджов елемент и да се маркират като не е задължително това да става със знак за качество, както е било преди.

Акциите на Nintendo поскъпнаха с още 14 процента в днешната сесия на Токийската фондова борса. Котировките на японската компания вече са скочили с около 120 процента след дебюта на най-новата игра за разширена реалност Pokemon GO, която стана сензация по целия свят.

Така Нинтендо постигна пазарна капитализация от 38 милиарда евро, изпреварвайки конкурента си Sony.

В края на търговията в Токио днес книжата на Нинтендо поскъпнаха с 14,36 на сто до 31 770 йени. Това е над двойно повече от стойността им на 6 юли, когато Pokemon GO бе пусната в три държави (САЩ, Австралия и Нова Зеландия).

На 13 юли завладяващата игра на "джобни чудовища", които заливат реалния свят, виждани през екраните на смартфоните, пристигна и в Европа. От уикенда е достъпна в 26 нови страни, но все още не и в Япония.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души