"Кауфланд" пуска преди Коледа нова собствена марка в премиум сегмента
"Кауфланд" пуска нова собствена марка висококачествени продукти, съобщиха от търговската верига. Тя се нарича EXQUISIT и включва над 100 артикула - продукти от месо и дивеч, паста, ориз, десерти, специални сирена и колбаси, фини шоколадови сладкиши, дребни лакомства, кафе, сосове, подправки и др.
Някои от продуктите ще станат част от постоянния асортимент на веригата, а други ще са сезонни и ще се предлагат само по Коледа и Великден.
Ценово асортиментът на новата собствена марка на "Кауфланд" е съпоставим с премиум марките Deluxe на Lidl, Biedronka "La Speciale" (Полша), Finest на Tesco и др.
Продуктите от новата марка EXQUISIT не са директно сравними с артикулите от другия бранд на веригата K-Classic, казват от компанията. Новата серия е произведена от специално подбрани висококачествени суровини и се позиционира в по-висок ценови сегмент.
На въпроса дали новата марка няма да измести други продукти от регала, от веригата отговарят, че от асортимента ще отпаднат незначителен брой артикули.
В мрежата хипермаркети и на сайта на веригата се предлага брошура с рецепти за ястия, приготвени с продукти от серията EXQUISIT. Компанията организира и онлайн игра с награден фонд от 100 подаръчни комплекта с продукти от новата собствена марка на "Кауфланд".
"С въвеждането на EXQUISIT искаме да убедим нашите клиенти в разнообразието, което предлага "Кауфланд", както и да предложим продукти, които внасят малко лукс в ежедневието", коментират от търговската верига.