Регистрация

Когато хората обичат твоя бранд, оправдават грешките ти

Автор: Мария Манолова, Капитал 26 август 2013 , 6 коментара

"Вчера си купих кола. Дъщеря ми отива в колеж, дадох й моята и затова трябваше да си купя нова. Излязох с убеждението, че търся възможно най-евтината и се върнах вкъщи с двойно по-скъпа. Тя е по-голяма, по-красива и има всичко необходимо. В крайна сметка искам да карам точно нея, защото така се чувствам най-добре."

Това не е откъс от сценарий на реклама на автомобилен бранд. Думите обаче са на Браян Шийън, който цял живот се занимава с маркетинг. И говори за него простичко. Всеки продукт, който си купуваш, трябва да те кара да се чувстваш добре, смята той. А от това печелите и ти, и компанията, която ти го продава. 

Цялата статия четете на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души