Всички публикации

Храни: Всичко расте, всичко се променя
Трима български производители на храни за реалностите и очакванията за цени на продуктите

Мариан Маринов застава начело на "Финанси и контрол" на "Нестле" за Русия и Евразия
Той е първият българин - част от борда на директорите на "Нестле" за тези региони

Coca-Cola пуска продукти в устойчиви опаковки
Компанията вече продава минералната вода "Банкя" в бутилки с прикрепена капачка

"Фантастико груп" ще инвестира около 85 млн. лв. в разширяване на бизнеса
Плановете за строителство за тази и следващата година включват фотоволтаици, складова база, нови и реновирани търговски обекти

Датската JYSK инвестира 12 млн. евро в разширение на логистичния си център в Божурище
Строителството ще приключи през ноември тази година. Веригата планира и още 7-10 магазина в страната през 2022 г.

Parkmart - нов опит за луксозна верига
Варненецът Добромир Андонов първо създава сезонните обекти Aldo, вече има 4 магазина от по-високия клас и се цели в още 3

Nivea е най-продаваната козметична марка в България през 2021 г.
Най-ползвани са почистващите продукти, а едва 10% ходят на козметик, показва проучване на "Нилсен Адмосфер България"

С вино в кръвта: каталог на западнотракийските изби
Регионът на Пловдив и Пазарджик е съкровищница за почитателите на качествените червени вина от местни сортове

Търговци: Всичко ще расте - приходи, обекти и цени
Мениджърите на 9 вериги за очакванията и инвестициите през 2022 г.

Sony гледа към пазара на електрически автомобили
Google, Apple и Dyson също проявяват сериозен интерес към сектора

Софийска компания ще извлича съставки от здравец и люляк по европроект за 8 млн. евро
Козметичната "Екомаат" участва в обединение на 17 партньора от 11 европейски държави по програма "Хоризонт 2020"

Inditex отчете рекордни продажби
Печалбата на най-големия търговец на облекла в света надмина нивата отпреди пандемията

Дистрибутор на Deutsche Markenbutter "Двете крави" получи глоба 1.7 млн. лв.
Решението на КЗК срещу "Милки груп био" е заради нелоялна конкуренция при дистрибуцията на маслото и опаковането му в България

Свободният дух от бутилката
Създадената от Димо Първанов и Борис Петракиев компания freespirit.bg внася безалкохолни алтернативи на класически алкохолни напитки
