Над 4 милиона седмично е средният брой на касовите бележки, които съдържат покупка на артикул от свежата витрина в магазин на "Кауфланд България" (Kaufland). Компанията има 66 такива витрини в своите обекти в страната, в които се предлагат над 400 артикула: риба и рибни деликатеси, сирена, кашкавали, месо, колбаси. Всички тези витрини вече притежават сертификат за качество, издаден от TUV Austria. Това означава, че те отговарят на най-високите международни изисквания за безопасност на храните, качество на процесите, контрол на рисковете.
Над една трета от клиентите на веригата купуват поне един продукт от свежата витрина. Най-много покупки от тази витрина правят жителите на София, Варна и Перник. Най-търсени са продукти от категориите свинско и птиче месо, сирена, салати и маслини. А най-продаваните продукти са: пилешко бутче, свински врат без кост, свинска плешка без кост, свински бут без кост, пилешко филе от гърди, обобщи Радослав Куртев, ръководител направление "Свежи храни и собствени марки" в "Кауфланд България".
Четете пълния текст на сайта на "Капитал"