Пазарувахте ли вече като милиардер, както приканва китайската платформа за онлайн продажби Temu. Дори и още да не сте инсталирали приложението, което да ви бомбардира с нотификации, няма как да не сте били залети от рекламите, извиращи отвсякъде в интернет. И вероятно те вече са поразили голяма част от хората в обкръжението ви, направили своя удар в платформата.
Temu се роди през септември 2022 г. и за по-малко от две години се разпространи като вирус в САЩ, Европа и по другите точки на света. И анализаторите предполагат, че китайският холдинг продава вече стоки почти колкото Amazon, която се развива от вече 30 години.
Платформата оставя усещането, че може да пазаруваш бързо, почти без пари и като на игра, и постави пред изпитание всички онлайн търговци. Всичко това гарнирано с много агресивен маркетинг и много добра логистика. Именно тя препъна други гиганти в онлайн пазаруването с по-дълга история. Сега бързите срокове на доставка и нулевата й цена елиминираха усещането за пазаруване от трета страна.
Четете пълния текст на сайта на "Капитал"