Голяма част от фирмите за облекло и текстил определят 2021 като трудна година, на приливи и отливи. Поради цикличността на бизнеса много компании в бранша отчетоха намаление на продажбите. На сектора беше нужно време, за да загърби последиците от ковид пандемията, свързани с непродадени дрехи, препълнени складове и слабо потребителско търсене. Драстичното увеличение на цените на електроенергията, а също на памука и вълната на международните пазари обаче добави допълнителни предизвикателства пред производителите.
Секторната класация за текстил, облекла и обувки на "Гепард" все пак показва, че за дружествата в топ 20 миналата година е била успешна. Три от компаниите отчитат трицифрен скок на продажбите, останалите - двуцифрен. Само едно предприятие в таблицата е работило на загуба през 2021.
Вижте цялата класация и таблицата на сайта на "Капитал"