От лятото на следващата година 90-хилядният Перник ще има ритейл парк. Първата копка на бъдещия "Перник плаза", който ще е със застроена площ 15.5 хил. кв.м върху терен от 44 декара, беше направена на 19 октомври. С новия ритейл парк в града, сателитен на София, за пръв път ще влязат редица известни международни и български търговски марки, познати предимно от моловете. Ще има магазини на Mr. Bricolage, Deichmann, "Техномаркет", L.C.Waikiki, Pepco, KiK, Cropp, Sport Vision, Sinsay, Lilly Drogerie.
В Перник в момента няма мол, но местен инвеститор работи по проект за такъв чрез дострояване на съществуващия търговски център "Елена" (в който беше съществувалият за кратко Пернишки университет). Очаква се откриването да е през март.
Целият текст е на сайта на "Капитал"