Половин месец след като българската платформа за електронна търговия CloudCart получи първата си инвестиция от фонда NV3 и частни инвеститори в размер на 630 хил. евро, компанията привлече към бизнеса си и Sportal Media Group. Цената на сделката не е обявена. Медийната група държи миноритарен дял от CloudCart и влиза с един представител в борда на директорите на компанията. Мажоритарни собственици остават основателите братята Николай и Петър Илиеви. Новото партньорство
CloudCart разработва платформа, през която потребителите могат да създават собствени електронни магазини. Бизнес моделът им се основава на три вида абонаментни планове, в зависимост от големината на електронния магазин, като цените варират между 20 и 30 евро на месец. Компанията предлага допълнителни услуги като оптимизация на сайтове, изработване на лога и други.
Целият текст е на сайта на "Капитал"