Вносителите на автомобили и извънредното положение



Автор: Георги Пауновски 07 май 2020



Извънредното положение, наложените ограничения и даваните препоръки с цел спиране на разпространението на коронавируса промениха редица бизнеси. Те засегнаха и автомобилните вносители и оторизираните сервизи.

За да се адаптират, те предложиха повече дистанционни услуги и обслужване от врата до врата. Така вече и собствениците на по-широк кръг марки получиха екстри, които доскоро бяха запазена територия за притежателите на коли от луксозни брандове.

Ела и ме вземи

Типичен пример за това е услугата от врата до врата, при която автомобилът се взима от определен адрес за сервизиране и се връща на посоченото място, след като е обслужен или ремонтиран и дезинфекциран. Такава екстра към момента предлагат Abarth, Alfa Romeo, Audi, BMW, Dacia (за дилъра "Еспас ауто"), Fiat, Ford, Jaguar, Land Rover, KIA, Mazda, Mercedes, MINI, Nissan ("Н ауто София"), Opel ("Еспас ауто"), Peugeot, Renault ("Еспас ауто"), Volkswagen и Volvo. И досега такава услуга предлагаха вносителите на Jeep ("Витоша ауто"), Infiniti и Lexus.

Целият текст е тук