Бихте ли описали най-критичния момент за вас като мениджър през последните седмици?
- Първите седмица-две бяха най-критични, когато още нито банките, нито мениджърите на молове искаха да повярват, че ще трябва да се променят, да реструктурират кредити и да изгубят приходи от наеми, защото няма кой да им ги плаща. През първата седмица затворихме всички магазини, но заплатите, осигуровките, наемите, лихвите по кредитите си вървяха. Трябваше да се пренастройваме в движение.
По какво се различава днешният ви ден на мениджър с този отпреди кризата?
- Преди кризата основните ни разговори и действия бяха свързани с нови продукти, марки, проекти, магазини. Сега почти няма конструктивност - основните ни разговори са за намаляване на наеми, отлагане на доставки, как да платим заплатите.
Цялото интервю е тук