Най-динамичните компании за козметика и фармация: Хранителна добавка за растеж



Автор: Десислава Николова 27 февруари 2020



За разлика от продажбите на лекарства, които през 2018 г. отбелязаха един от най-ниските си ръстове през последното десетилетие - около 5%, продажбите на медикаменти без рецепта, хранителни добавки и козметика продължават да бележат двуцифрени ръстове. Причините за това са няколко. В основата на увеличените продажби при част от компаниите са нарасналата покупателна способност и стремежът на все повече от потребителите към здравословен начин на живот - натурални и биопродукти, добавки и козметика. Експортът на козметичните продукти, произведени под собствените марки на големи европейски и азиатски хипермаркети и аптеки, също подпомага ръста на компаниите в сектора.

Защо най-големите работят с аптеките

В класацията на "Гепард" има няколко търговци на едро с лекарства, които по принцип са разширили портфолиото си с хранителни добавки и козметични продукти.

Целият текст е тук