Близо 2.9 милиона потребители в страната търсят и продават в онлайн платформата за обяви OLX. Тя все по-често се използва от местни производители и търговци като основен канал за онлайн търговия, съобщи Камен Янкулов, изпълнителен директор на OLX в България, на пресконференция.
Той даде пример с интернет магазин за спортни стоки и обувки от София, който започва да използва OLX през октомври 2016 г., като публикува първоначално 100 обяви. За три години търговецът увеличават броя на публикуваните обяви 5 пъти, а инвестицията в реклама на платформата - 4 пъти. Ефективността на продажбите идва и от големия ръст при потенциалните купувачи, средно около 200% за последните 4 години в различните категории, обобщи Янкулов.
Най-търсени
За последните четири години платформата отчита трицифрени ръстове в търсенето на машини, инструменти, бизнес оборудване (304%), автомобили, каравани, лодки (194%), стоки за дома и градината (234%), екскурзии и почивки (295%), услуги (264%).
Целият текст е тук