Мигел Кандон: През 2019 г. Decathlon ще има ръст, близък до миналогодишния



Автор: Силвия Радославова 04 януари 2020



Статията е част от специалното издание Регал 100, което подрежда най-големите компании в сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и прави анализ на тяхното развитие. Вижте още »

Каква беше 2018 г. за "Декатлон България"?
- Това беше трета поредна година на растеж. Нашата основна цел е да направим ползите и удоволствието от спорта и активния начин на живот достъпни за повече хора, предлагайки достъпни цени и възможно най-високото качество на продуктите. Тази философия създава доверие сред нашите клиенти. Ние сме в България от шест години, но през последните три виждаме как потребителското доверие нарасна, което е и голяма част от причината за ръста на приходите на компанията.

В Decathlon имаме две специфични черти. Едната са нашите екипи и техните ценности, а втората - нашите продукти, които ни правят напълно интегрирана компания – от дизайна и иновациите през производството, снабдяването и предлагането в собствени канали – физическите магазини и онлайн. Това ни помага да планираме много добре и да управляваме активностите си.

Целият текст е тук