Статията е част от специалното издание Регал 100, което подрежда най-големите компании в сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и прави анализ на тяхното развитие. Вижте още »
Отдавна вече сме наясно, че дигиталният маркетинг е подход, който няма как да не използваме, ако искаме да бъдем актуални на пазара. В същото време множество проучвания показват, че дори в световен мащаб около 50% от компаниите нямат ясно дефинирана стратегия за дигитален маркетинг, въпреки че повечето от тях са активни онлайн. Опитът ни в агенцията също потвърждава тази статистика – често се срещаме с нови клиенти, които до момента не са имали ясно разписан план за действие. Затова, преди да обясним как да създадете успешната стратегия, трябва първо да знаете защо тя е необходима.
Целият текст е тук