Alibaba подобри рекорда си по продажби в "Деня на самотните сърца"



Автор: Снежина Пашинова 14 ноември 2019



Китайският гигант в онлайн търговията Alibaba подобри рекорда си по продажби през традиционния "Ден на самотните сърца", но темпът на нарастване е намалял спрямо миналогодишния. За 24 часа в понеделник оборотът е достигнал 38.4 млрд. долара, повече от продажбите на платформата на конкурента й Amazon.com през последното тримесечие, съобщава Reuters.

Денят на необвързаните е неформален празник, създаден от студенти като алтернатива на Деня на влюбените. Преди 10 години Alibaba присвоява идеята като маркетинг стратегия и избира датата 11 ноември заради четирите единици.

Събитието е равностойно на американските черен петък (Black Friday) и киберпонеделник (Cyber Monday) и е връхна точка на китайската онлайн търговия. Тази година компанията отбеляза продажби за 1 млрд. долара само в първите 68 секунди на събитието.

Целият текст е тук