Безплатното кафе, технологията и интензивното разрастване са ключови за китайската Luckin, за да може да привлече инвеститорите. Но това няма да ѝ е достатъчно, за да се превърне в "новия Starbucks", отбелязва Forbes. От самото му създаване стартъпът е имал една-единствена цел - да измести американската верига по брой магазини и продадени чаши кафе.
Предимството невинаги е цифри
Според Statista това ясно си личи от стремежа на компанията да отваря нов магазин на всеки 15 часа. Благодарение на стратегията си за бързо разрастване Luckin в момента разполага с 2 хил. магазина към януари и очаква те да се увеличат до 4500 до края на годината. Starbucks пък планира нейните да достигнат 4121. Разликата обаче е, че китайската компания е едва от 2 години на пазара.
За да надмине Starbucks по брой продадени чаши, Luckin използва технологии, за да рационализира дейността си и да анализира предпочитанията на потребителите. Освен това стартъпът подарява на клиентите безплатно кафе за вкъщи.
Целият текст е тук