Strategies for Ecommerce success 2019: Тенденциите на българския пазар през погледа на eMAG



Автор: Силвия Радославова 09 април 2019



Какви са актуалните тенденции в електронната търговия? Как eMAG се съобразява с тях?

В България най-предпочитаното устройство за достъп до интернет вече са телефоните (по данни на НСИ), които се използват от 56.6% от населението. В нашата практика това означава повече активни потребители на мобилното ни приложение, което постоянно надграждаме с нови функционалности. Друга цялостна тенденция за пазара е увеличаването на онлайн плащанията, които днес в България са почти двойно повече, отколкото преди две години, но все още са сравнително ниски. eMAG предоставя на своите потребители различни надеждни възможности за цялостно позитивно клиентско "пътешествие" онлайн - от поръчката през плащането и доставката. За нас е особено важно те да са информирани коректно и изчерпателно, преди да направят покупката си, за да бъде това едно удовлетворяващо изживяване за тях.

Какви са стратегиите за работа с клиенти на eMAG?

Ние сме до клиентите от първия им контакт с eMAG чрез нашите платформи (приложение и сайт), които са удобни и лесни за използване, както и с предоставянето на подходяща информация за техните нужди.

Цялото интервю е тук