Най-големият дистрибутор и производител на биохрани в страната "Смарт органик" прибави две нови търговски марки към портфолиото си - "Сладки хапки" и "Лимецки" (LimezZzki), съобщи за "Капитал" Яни Драгов, основател и собственик на компанията. Досега брандовете за бисквити със стевия "Сладки хапки" и солети от лимец "Лимецки" бяха собственост на фирма "Здравословен бумеранг 1" ЕООД. Сделката, чиято цена не бе съобщена, не е за производствени активи, но включва и наличните продукти и материали.
Промяна в рецептите
Инициативата за покупката дошла от фирма "Здравословен бумеранг 1" с едноличен собственик Илина Георгиева Андреева. "Това е малка и млада компания, на която й е трудно да оцелява", обобщи Яни Драгов. Според Търговския регистър приходите на досегашния собственик на брандовете падат от 161 хил. през 2016 до 117 хил. лева за 2017, а печалбата за миналата година е 1000 лв.
Целият текст е тук