British American Tobacco пусна на българския пазар бездимния си продукт glo



Автор: Десислава Николова 19 октомври 2018



Една година след като Philip Morris пусна в България първите бездимни тютюневи продукти и те завоюваха пазарен дял от около 2% от цигарения пазар, световният лидер British American Tobacco (ВАТ) също ще се съревновава в категорията продукти с потенциално намален риск. Компанията пуска на пазара своя бездимен продукт glo и стиковете за него под бранда Dunhill.

"Нашата амбиция е да бъдем пазарен лидер както в конвенционалните цигари, така и в новата категория", отбеляза Мила Маречкова, управител и директор "Маркетинг и търговия" в British American Tobacco – България. След покупката на марките на "Булгартабак" ВАТ е неизменен лидер на цигарения пазар с около 40%.

България е 15-ата страна, в която компанията пуска своите бездимни продукти. В момента те се продават и в Япония, Южна Корея, Швейцария, Русия, Канада, Румъния, Италия, Сърбия, Казахстан, Украйна, Гърция, Чехия и Полша.

Целият текст е тук