Европа се превърна в движеща сила на бизнеса с луксозни стоки



Автор: Анина Сантова 16 октомври 2018



В сянката на италианските Доломитски Алпи се намира заводът за производство на луксозни очила Thelios, собственост на LVMH. Най-голямата група по продажби за луксозни стоки, включваща в себе си Louis Vuitton, отваря бляскавата сграда преди година. Оказва се, че търсенето на модните продукти като очилата Celine Cats, чиято цена е близо 400 евро, е голямо. Затова и главният изпълнителен директор Джовани Зопас обмисля да удвои размера на фабриката.

Към консолидация


"Възможен е растеж от 5% в близкото бъдеще", споделя той пред Financial Times, като твърди, че модната индустрия за производство на луксозни очила очаква "масивна консолидация" и обединява 150 индивидуални марки в по-малко от 20. LVMH, която държи марките Dior и Céline, планира да ръководи тази промяна на пазара.

Очакванията за бизнеса с очила на LVMH е символ на голямата трансформация, която претърпява световната индустрия за луксозни стоки и която би превърнала Европа в лидер.

Целият текст е тук