Adidas печели с 12:10 срещу Nike в екипирането на отборите за световното по футбол



Автор: Георги Николов 04 юни 2018



Състезанието между Adidas и Nike кой ще облече повече отбори на започващото световно първенство по футбол в Русия завърши с победа на германската компания. Adidas, която е и официален спонсор на турнира, обаче очаква само ограничен финансов ефект, отчасти защото турнирът се провежда в Русия, чиято икономика е в застой, пише Reuters.

"Световното първенство в Русия дава по-слаби финансови възможности в сравнение с турнира преди четири години в Бразилия", каза изпълнителният директор на компанията Каспер Рорстед миналия месец.

Кой по колко

От последното световно през 2014 г. в Бразилия, продажбите на германския производител на спортни облекла Adidas, особено сферата на футбола, растат. Използвайки този успех, компанията успя да изпревари и най-големия си конкурент Nike и в продажбите на баскетболни екипи и обувки за бягане на американския пазар. Въпреки това футболът остава много важен за имиджа на германския бранд, който е един от главните спонсори на световните първенства от 1970 г. и поднови договора си до 2030 г. Миналата седмица компанията също така обяви, че разшири партньорството си с UEFA Champions League до 2021 г.

Целият текст е тук