"Кауфланд" пусна в продажба собствена марка за козметика - bevola. Тя съдържа повече от 100 продукта за грижа за устата, кожата и косата, предложения за деца и бебета, както и специална серия за мъже. Всички са произведени в Германия и са дерматологично тествани на глобално ниво. Представянето им става едновременно в девет европейски държави, в които присъства компанията, стана ясно по време на специална пресконференция.
"Името на серията е избрано така, че да звучи добре на всички езици, но да не кореспондира с други познати марки. Не искаме клиентът да ни бърка с друг бранд и да ни купува по погрешка. Bevola е под средния ценови диапазон, но не е на входното ценово ниво. Не се борим за цена, а за качество", коментира за "Капитал" Стела Първанова, търговски директор на "Кауфланд България".
Целият текст е тук