Най-големият производител на спортни стоки в Европа - германската компания Adidas, увеличава печалбата си през първото тримесечие на 2018 г. със 17% до 542 млн. евро, което е над очакванията на пазара за 510 млн. евро. Освен това глобалните ѝ продажби нарастват с 10% до 5.55 млрд. евро, съобщава Reuters.
Конкуренцията с Nike и Under Armour се засилва
Бизнесът на германската компания в Северна Америка има сериозен принос за подобрените финансови резултати. Adidas бележи годишен ръст на продажбите в региона през изминалото тримесечие от 21%, като по този начин се доближава до основните си конкуренти в бранша - американските групи Nike и Under Armour.
От Adidas обявиха, че сериозният ръст на продажбите на годишна база, който е най-високият през последните 9 месеца, се дължи на приетата маркетинг стратегия и партньорствата им с популярни личности като това с певеца Фарел Уилямс. От друга страна, продажбите на Nike и Under Armour през изминалия период са се понижили. В Северна Америка Nike отчита спад от 6%, а при Under Armour понижението е от 1%.
Целият текст е тук