Даниела Узунова има над 13 години опит в бизнеса с бързооборотни стоки. Професионалната й кариера започва в "Нестле България", а през 2007 г. се присъединява към "Данон България".
От 8 години заема различни позиции в "Данон България", като по-голямата част от опита й преминава в отдел "Маркетинг". Като маркетинг мениджър на компанията, името на Даниела Узунова е свързано с успешното развиване на брандовете "Активиа", "Данонино", "На баба", както и с налагането на редица новаторски за българския пазар марки и продукти - "Данон за мен", ДЗП, "Данон Фантазия". Поетапно Даниела членува и в редица професионални организации в България: УС на БАР, Етична комисия към НСС, УС на КППДТА (Комитет на потребителите на пийпълметрични данни за телевизионна аудитория).
От октомври 2014 г. Даниела Узунова е национален мениджър "Ключови клиенти" и мениджър "Търговски маркетинг" в "Данон България".
Понастоящем е и изпълняващ длъжността директор за страната.
Прекалихме ли с промоциите?